luni, 30 august 2010

24'08'10 - A patra zi fara tine - Single

   "Et si tu n'existais pas dis-moi pourquoi j'existerais?" Vama Veche imi pare noua cumva, nu am vazut asa. Fara sa petrec noptile alergand din club in club de la o persoana la alta. Pot sa asimilez toata natura asta care se intersecteaza cu umanitatea pe la colt de prosop si gat de sticla sparta.
   Soarele imi inroseste genunchi, ustura, insa tu ma arzi mai rau.
   Aseara ne-am dat cateva mesaje si am conchis inca o data ca nu ne vom revedea. Ma rog, tu ai conchis.
   Am batut drumul pana aici pentru a ma despartii de El. Nu voiam sa fie intr-un cadru familiar, sa fie o alta conversatie trista in Cismigiu. El merita mai mult decat atat. I-am istorisit plangand, punctand cu lacrimi ce simt pentru Ea si ce simt pentru El. "I love you dar sunt indragostita de ea". Nu-i pasa, m-ar vrea si asa intinata si mereu cu gandul calator. I-am raspuns: "nu pot sta langa cineva doar pentru ca are nevoie de mine, nu vreau sa ma fac responsabila de fericirea altei persoane."


Asadar sunt singura.
A patra zi fara tine, fara nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu