luni, 30 august 2010

23'08'10 - A treia zi fara tine - Sky and Sand


    Tot in tren, ascult "Sky and Sand". Dupa ce ne vazusem peste zi, seara ai intrat pe mine, nonsalanta cum ai facut-o de atatea ori inainte. Mi-ai trimis trailer-ul de la "Berlin Calling"( nu m-a atins filmul in mod special), un link cu OST-ul si abia dupa, piesa in sine. Cred ca voiai sa stii ca o am de la tine. Ai pus emoticonul acela de "shh" si ai iesit la scurt timp, Am privit monitorul de cand a aparut fereastra si pana am vazut in colt "offline". Banuiesc ca am clipit, ca am respirat si ca lumea a trecut pe strada in timpul asta, insa nu pot fi sigura, caci ma pierdusem total de realitate.. Nu ti-am raspuns atunci desi, as fi vrut sa-ti insirui alandala toate cuvintele pe care le stiu in toate limbile pe care le cunosc, ca un amalgam neomogen, disperat si necontrolat.
    Am inceput sa citesc "Forever Nude", iti amintesti cat ai plans la prima pagina? As vrea sa-ti fur din sertarul mintii ce gandeai atunci si sa-mi insusesc starea, sa traiesc ce simteai..
    "In painting too, truth is close to error". Mi-ai aratat atunci citatul; erori, da, nenumarate erori.
   

 Nu am sa contemplez vreodata pe cineva asa cum te-am completat pe tine frumoasa mea. 
 Caci Tu esti femeie. Tu esti Femeia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu