joi, 26 august 2010

21'08'10 - Prima zi fara tine

    Am fost cu Pisoi la Biblioteca. Radeam sau ma intristam cu fiecare secunda diferita. I-am destainuit lui Nicu ( in speranta ca un strain ma poate ajuta) tot ceea ce traiam in acele momente. Raspunsul: "las-o-n pace". Toti spun asta. De-ar fi asa usor chiar credeti ca n-as face-o?!
    Am implinit trei luni cu el azi, eram in masina, in benzinarie iar la radio, piesa noastra, Billionaire. Ce viata plina de sarcasm si gaz de esapament.
    Ajunsi in Tineretului dupa 12, ne-am asezat pe iarba la intuneric. Pe cer, se contura usor un Iepure Turbat cu colti si coada pufoasa. Avea urechile in V si corpul pe jumatate, ca un C. Mda, fascinant.
    El n-a stiut cine a fost Marilyn Monroe si sigur n-ar fi stiut ce este Schonbrunn daca il intrebam. Ma deranjeaza groaznic ignoranta lui!
    Vantul batea apocaliptic, la fel ca in seara petrecuta la City Mall in parcare.
    Luna, imensa in seara asta, se pierdea si reaparea dupa blocuri si globurile de lumina ale stalpilor. Lamaie scorojita, aruncata pe o musama ponosita plina de gaurele lucitoare. Ma linistea si tulbura in acelasi timp.

E prima toamna cu tine fara tine.
Oare te-ai gandit la mine astazi? Iti e dor de mine? De noi? Mie imi este, tare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu